Часто задавані питання:

Довільно опускається кузов при висунутих штоках. Чому?

В першу чергу ми рекомендували б перевірити клапан-розподільник тиску, як показує досвід, приблизно в 87% випадків саме його несправність призводить до подібного результату.

Хто стикався з проблемою, коли з джойстика тече олія? Що може бути?

Гумка всередині розподільника прохудилася і пропускає олію в канал подачі повітря. Швидше за все розподільник слід замінити.

Чим відрізняється шестерний гідронасос від аксіально-поршневого?

Відповідь проста - видом (конструкцією) механізму витіснення рідини. Іншими словами, якими інструментами вони створюють свій надлишковий тиск. У шестеренного насоса тиск формує пара шестерень, що знаходяться в зачепленні (зовнішньому або внутрішньому), а у аксіально-поршневих насосів за це роблять поршні чи плунжери.

Як уникнути помилок під час підбору КОМ (коробки відбору потужності)?

Часто при доборі КОМ (коробки відбору потужності) нам надсилають фото старої КОМ (коробки відбору потужності), на якій вже не видно жодних розпізнавальних знаків, що ускладнює правильний підбір нової КОМ (коробки відбору потужності).
Завжди намагайтеся зберігати документи на гідравлічні елементи, що замінюються, і тоді помилки підбору будуть виключені.

Якщо у Вас є питання щодо підбору гідравліки, телефонуйте нашому менеджеру для детальної консультації або замовте дзвінок на сайті.

При повному завантаженні самоскид піднімає лише на два штоки. Чому?

  1. Недостатній тиск у гідравлічній системі автомобіля. Перевіряється тиск у сервісних центрах з ремонту та обслуговування гідрообладнання. Як правило, тиск у гідросистемі автомобіля відповідає максимальному тиску вказаному на циліндрі підйому кузова. Якщо значення тиску не збігаються, здійснюють регулювання запобіжного клапана до потрібного значення.
  2. Гідравлічний насос не видає номінального тиску, в цьому випадку насос під заміну.
  3. Найпоширеніший випадок це перевантаження. в процесі розвантаження в гідроциліндрі досягається максимальний тиск, на який налаштований запобіжний клапан і все масло через цей клапан йде в бак.
  4. Яку олію варто лити в гідравліку для самоскида?
Існує один клас гідравлічної олії з різною в'язкістю для різних пір року. Найкраще використовувати саме те, що рекомендується заводом-виробником обладнання, яким ви користуєтеся.

Два ключові поняття, які потрібно врахувати при виборі гідравлічної олії:

  1. Температура на вулиці під час експлуатації гідравлічної системи.
  2. В'язкість рідини, яку ви підбираєте, повинна залишатися в робочому діапазоні температур.

На початку робочого дня кузов на самоскиді піднімається повільно, а потім, ніби розігрівається і працює нормально.

  1. Перевірити гідравлічне масло на загусання, можливо воно не відповідає температурному режиму. Перевірити хід золотника на розподільнику, можливо з зовнішньої частини золотника є льоду або поверхня сильно забруднена. Почистити від льоду та бруду і перевірити хід золотника.
  2. Недостатній тиск у пневмосистемі керуванням «Підйом»-«Опускання» кузова. Тиск повітря в пневмотрубках, що підходять до клапана-розподільника, повинен бути не менше 6 кг/см2, 6 bar.
  3. Перевірити масляний кран на гідробаку, він має бути повністю відкритий.