Часто задавані питання:
Повільно піднімається і опускається кузов. В чому може бути проблема?
Можливі причини повільного підйому:
- Низька продуктивність насоса.
- Низька пропускна здатність швидкозйомів (БРС)
- Низька пропускна здатність гідравлічних шлангів.
- Недостатній тиск у пневмоуправлінні
Повільне опускання:
- Недостатній тиск у пневмоуправлінні
- Низька пропускна здатність швидкозйомів
- Забився брудом шток на розподільнику
- РВД (рукав високого тиску) – маленький діаметр
Довільно опускається кузов при висунутих штоках. Чому?
В першу чергу ми рекомендували б перевірити клапан-розподільник тиску, як показує досвід, приблизно в 87% випадків саме його несправність призводить до подібного результату.
Хто стикався з проблемою, коли з джойстика тече масло? Що може бути?
Гума всередині розподільника зносилася і пропускає масло в канал подачі повітря. Швидше за все розподільник слід замінити.
Чим відрізняється шестерний гідронасос від аксіально-поршневого?
Відповідь проста – видом (конструкцією) механізму витіснення рідини. Іншими словами, якими інструментами вони створюють свій надлишковий тиск. У шестеренного насоса тиск формує пара шестерень, що знаходяться в зачепленні (зовнішньому або внутрішньому), а в аксіально-поршневих насосах це роблять поршні або плунжери.
Як уникнути помилок під час підбору КОМ (коробки відбору потужності)?
Часто при підборі КОМ (коробки відбору потужності) нам надсилають фото старої коробки, на якій вже не видно жодних розпізнавальних знаків. І це ускладнює правильний підбір нової КОМ (коробки відбору потужності).
Завжди намагайтеся зберігати документи на гідравлічні елементи, що замінюються, і тоді помилки підбору будуть виключені.
Якщо у Вас є питання щодо вибору і встановлення гідравліки, телефонуйте нашому менеджеру для детальної консультації або замовте дзвінок на сайті.
При повному завантаженні самоскид піднімає лише на два штоки. Чому?
- Недостатній тиск у гідравлічній системі автомобіля. Перевіряється тиск у сервісних центрах з ремонту та обслуговування гідрообладнання. Як правило, тиск у гідросистемі автомобіля відповідає максимальному тиску вказаному на циліндрі підйому кузова. Якщо значення тиску не збігаються, виконують регулювання запобіжного клапана до потрібного значення.
- Гідравлічний насос не видає номінального тиску, в цьому випадку насос під заміну.
- Найпоширеніший випадок це перевантаження. В процесі розвантаження в гідроциліндрі досягається максимальний тиск, на який налаштований запобіжний клапан і все масло через цей клапан йде в бак.
Яке масло варто заливати в гідравліку для самоскида?
Існує один клас гідравлічного масла з різною в’язкістю для різних пір року. Найкраще використовувати саме те, що рекомендується заводом-виробником обладнання, яким ви користуєтеся.
Два ключові поняття, які потрібно врахувати при виборі гідравлічної олії:
- Температура на вулиці під час експлуатації гідравлічної системи.
- В’язкість рідини, яку ви підбираєте, повинна залишатися в робочому діапазоні температур.
На початку робочого дня кузов на самоскиді піднімається повільно, а потім начебто розігрівається і працює нормально.
- Перевірити гідравлічне масло на загусання, можливо воно не відповідає температурному режиму.
- Перевірити хід золотника на розподільнику, можливо з зовнішньої частини золотника є льод або поверхня сильно забруднена. Почистити від льоду та бруду і перевірити хід золотника.
- Недостатній тиск у пневмосистемі керуванням “Підйом”-“Опускання” кузова. Тиск повітря в пневмотрубках, що підходять до клапана-розподільника, повинен бути не менше 6 кг/см2, 6 bar.
- Перевірити масляний кран на гідробаку, він має бути повністю відкритий.