Часто задавані питання:

За якими критеріями обирати рукави високого тиску?

Щоб вибрати та купити шланг високого тиску для гідравліки, який служитиме тривалий час, важливо враховувати наступні критерії:

  1. Тиск у системі. Він повинен дорівнювати або мати більше значення максимального тиску гідравлічного обладнання, для якого використовуються рукави.
  2. Тип з’єднувачів. Фітинги РВД повинні підходити до типу фланця або різьблення основного гідравлічного обладнання.
  3. Загальна довжина рукава. Гідравлічні рукави повинні мати точно розраховану довжину, оскільки надто натягнуті або провисаючі РВД не зможуть ефективно виконувати свої функції і швидко прийдуть у непридатність.
  4. Робоча температура. Деякі види шлангів високого тиску розраховані на високий тиск циркулюючих рідин, але слабо витримують підвищену температуру. Тому важливо, щоб температурний показник середовища, що транспортується, відповідав робочому діапазону конкретної моделі рукавів.

Звертайтесь до спеціалістів ТВО Гідравліка для консультації та замовлення гідравлічних рукавів:
За тел. +38 (067) 672-82-44

Не виходить перша секція гідроциліндра

Швидше за все в системі циліндра роздуло першу секцію, і причиною цього може бути лише одне: надлишок тиску в гідросистемі. А так як в гідроциліндрі найслабше місце – це місце знаходження стопорного кільця, і якщо тиск дуже великий, саме в цьому місці і утвориться випуклість, і за рахунок цієї випуклості секція циліндра буде клинити в ущільнюючих манжетах, і, як наслідок, циліндр або ця секція не працюватимуть. Експлуатувати напівпричіп з несправним  циліндром категорично не рекомендується, тому що в наступній, другій секції може вискочити стопорне кільце, воно не утримає секцію, і навантажений кузов просто упаде на раму і зруйнує сам напівпричіп.

Що рекомендують робити наші майстри в даній ситуації:

  1. Повна заміна гідроциліндра.
  2. Заміна несправної секції гідравлічного циліндра за умови, що це можливо.
  3. Обовязково відрегулювати тиск в гідросистемі.

Чому може розірвати насос:

Причиною розриву корпусу насоса чи видавлювання сальника є гідравлічний удар, що може статись через такі помилки:
  1. Неправильне підключення насоса;
  2. Перевантаження системи, перегазування; Наслідок – перегрів насоса;
  3. Неправильна робота розподільчого клапана;
  4. Рух автомобіля при включеній коробці відбору потужності (джойстик у середній позиції) чи заклиненому клапані або штоку гідроциліндра;
  5. Не зафіксований замок швидкозйомної муфти
  6. Використання невідповідного типу і класу масла;
  7. Попадання сторонніх предметів через масло.
Майстри-монтажники компанії ТВО “Гідравліка” завжди готові провести діагностику вашої гідросистеми і надати необхідну кваліфіковану допомогу в ремонті та заміні запчастин гідравліки.

Як безпечно експлуатувати гідравлічне обладнання взимку:

  1. Використовувати запчастини, деталі та мастильні матеріали, які призначені саме для експлуатації в умовах низьких температур.
  2. Обов’язковим також є прогрів системи перез запуском, щонайменше 10хв., щоб дати можливість насосу прогріти масло
  3. Водію транспортного засобу важливо стежити за станом поверхні штоків гідроциліндра, своєчано очищувати від бруду, снігу та зледеніння. Також штоки не повинні бути надовго відкриті.
  4. Зверніть увагу, що на деяких транспортних засобах по інструкції заборонено вмикати гідросистему за температури, нижчої за – 20 градусів.

Чому вібрує насос?

На вібрацію насоса потрібно обов’язково звернути увагу та виявити причину, тому що з часом така вібрація може пошкодити бак.
Однією з основних причин, яку ви можете виявити самотужки в процесі візуального огляду гідросистеми, є надто короткий шланг, що вигнутий на короткій відстані двічі. Такої помилки можуть припуститись не дуже досвічені монтажники при встановленні.

Справа в тому, що короткий і вигнутий шланг не здатний компенсувати вібрації, що надходять від ВВП і насоса. В цьому випадку шланг передає вібрацію стінці бака, що призводить до того, що після деякого часу експлуатації відбувається витік масла і один із швів неминуче лопне.

Не опускається кузов самосвала:

  1. Для цього може бути декілька причин:
    Перевірити, чи немає бруду чи снігу (взимку) на золотнику розподільника, через що він не може рухатись, тобто ходити вверх-вниз.При наявності забруднень, потрібно почистити золотник.
  2. Відсутність повітря в пневмоуправлінні опускання. Щоб перевірити, потрібно від розподільника від’єднати трубку опускання, потім в кабіні на пневмоуправлінні натиснути кнопку опускання і подивитись, чи виходить повітря. Якщо ні, перевірити, чи не перегнулась десь трубка, а також, чи немає на ній пошкоджень, у випадку пошкодження на місці розриву поставити фітінг.
  3. Причина у швидкозйомах (БРС): іноді при опусканні навантаженого кузова на максимальній швидкості, потік масла видавлює стопорні кільця і клапан швидкозйому закривається, в результаті маслу немає куди іти. В цьому випадку категорично не можна відкручувати шланги чи знімати БРС, а найкращим виходом буде звернутись до спеціалістів.

Повільно піднімається і опускається кузов. В чому може бути проблема?

Можливі причини повільного підйому:

  1. Низька продуктивність насоса.
  2. Низька пропускна здатність швидкозйомів (БРС)
  3. Низька пропускна здатність гідравлічних шлангів.
  4. Недостатній тиск у пневмоуправлінні

Повільне опускання:

  1. Недостатній тиск у пневмоуправлінні
  2. Низька пропускна здатність швидкозйомів
  3. Забився брудом шток на розподільнику
  4. РВД (рукав високого тиску) – маленький діаметр

Довільно опускається кузов при висунутих штоках. Чому?

В першу чергу ми рекомендували б перевірити клапан-розподільник тиску, як показує досвід, приблизно в 87% випадків саме його несправність призводить до подібного результату.

Хто стикався з проблемою, коли з джойстика тече масло? Що може бути?

Гума всередині розподільника зносилася і пропускає масло в канал подачі повітря. Швидше за все розподільник слід замінити.

Чим відрізняється шестерний гідронасос від аксіально-поршневого?

Відповідь проста – видом (конструкцією) механізму витіснення рідини. Іншими словами, якими інструментами вони створюють свій надлишковий тиск. У шестеренного насоса тиск формує пара шестерень, що знаходяться в зачепленні (зовнішньому або внутрішньому), а в аксіально-поршневих насосах це роблять поршні або плунжери.

Як уникнути помилок під час підбору КОМ (коробки відбору потужності)?

Часто при підборі КОМ (коробки відбору потужності) нам надсилають фото старої коробки, на якій вже не видно жодних розпізнавальних знаків. І це ускладнює правильний підбір нової КОМ (коробки відбору потужності).
Завжди намагайтеся зберігати документи на гідравлічні елементи, що замінюються, і тоді помилки підбору будуть виключені.

Якщо у Вас є питання щодо вибору і встановлення гідравліки, телефонуйте нашому менеджеру для детальної консультації або замовте дзвінок на сайті.

При повному завантаженні самоскид піднімає лише на два штоки. Чому?

  1. Недостатній тиск у гідравлічній системі автомобіля. Перевіряється тиск у сервісних центрах з ремонту та обслуговування гідрообладнання. Як правило, тиск у гідросистемі автомобіля відповідає максимальному тиску вказаному на циліндрі підйому кузова. Якщо значення тиску не збігаються, виконують регулювання запобіжного клапана до потрібного значення.
  2. Гідравлічний насос не видає номінального тиску, в цьому випадку насос під заміну.
  3. Найпоширеніший випадок це перевантаження. В процесі розвантаження в гідроциліндрі досягається максимальний тиск, на який налаштований запобіжний клапан і все масло через цей клапан йде в бак.

Яке масло варто заливати в гідравліку для самоскида?

Існує один клас гідравлічного масла з різною в’язкістю для різних пір року. Найкраще використовувати саме те, що рекомендується заводом-виробником обладнання, яким ви користуєтеся.

Два ключові поняття, які потрібно врахувати при виборі гідравлічного масла:

  1. Температура на вулиці під час експлуатації гідравлічної системи.
  2. В’язкість рідини, яку ви підбираєте, повинна залишатися в робочому діапазоні температур.

На початку робочого дня кузов на самоскиді піднімається повільно, а потім начебто розігрівається і працює нормально.

  1. Перевірити гідравлічне масло на загусання, можливо воно не відповідає температурному режиму.
  2. Перевірити хід золотника на розподільнику, можливо з зовнішньої частини золотника є льод або поверхня сильно забруднена. Почистити від льоду та бруду і перевірити хід золотника.
  3. Недостатній тиск у пневмосистемі керуванням “Підйом”-“Опускання” кузова. Тиск повітря в пневмотрубках, що підходять до клапана-розподільника, повинен бути не менше 6 кг/см2, 6 bar.
  4. Перевірити масляний кран на гідробаку, він має бути повністю відкритий.

Правила експлуатації гідравлічного насоса:

  1. Не допускати замерзання гідравлічного масла, у характеристиках використовуваного масла має бути вказана робоча температура, відповідна до сезону та погодних умов;
  2. Обовязковий прогрів гідравлічної системи перед початком роботи;
  3. Після установки та час від часу потрібно перевіряти з’єднання швидкозйомів і циліндра, а також справність розподільного клапана;
  4. Заміняти масло після 300-400 підйомів, не використовувати масло, в якому є бруд, вода та інші домішки.