Гарантії

ГАРАНТІЯ НА КОМПЛЕКТУЮЧІ ВИРОБИ, ВУЗЛИ ТА МЕХАНІЗМИ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ ЗГІДНО З ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ЩО ВИДАЄТЬСЯ ЗАВОДОМ-ВИРОБНИКОМ НА НИХ.

ЗАМІНЕНІ ДЕФЕКТНІ ДЕТАЛІ ПОВИННІ БУТИ ПОВЕРНЕНІ ВИРОБНИКУ ДЛЯ КІНЦЕВОГО ДЕФЕКТУВАННЯ, РЕМОНТУ АБО ЗАМІНИ ЗА ГАРАНТІЄЮ.

ПРИ ЦЬОМУ ДО НИХ ОБОВ'ЯЗКОВО ДОДАЄТЬСЯ БИРКА З:

  • серійний номер;
  • датою придбання;
  • датою виявлення дефекту чи поломки;
  • відомостями про споживача.

Незважаючи на те, що ми надаємо гарну гарантію на наші роботи та сервіс, ми не даємо додаткову за часом гарантію на деталі, вузли та механізми понад встановлену заводом-виробником. Тобто гарантія, встановлена паспортом виробу/механізму, спливає згідно з його паспортом. Однак ми продовжуємо сервісне обслуговування і після закінчення цього терміну за наявності у клієнта такої потреби та запиту. Вартість постгарантійного обслуговування встановлюється у кожному випадку індивідуально.

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ДЕФЕКТИ, СПРИЧИНЕНІ ТАКИМИ ОБСТАВИНАМИ:

  1. зміною параметрів тиску без узгодження з виробником чи офіційним установником (якщо установник уповноважений на надання такої гарантії у конкретному випадку);
  2. установкою дефектних деталей та складальних одиниць, виготовлених іншими виробниками;
  3. недотримання вимог керівництва з експлуатації;
  4. неякісним монтажем покупцем, якщо монтаж ним проводився самостійно;
  5. відстроченням усунення виявленого дефекту, що призвело до додаткового дефекту та/або посилення спочатку виявленого дефекту;
  6. ушкодженням пломб виробника;
  7. зовнішнім механічним ушкодженням;